W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Zakład Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o.

ul. Wierzbowa 52,
90-133 Łódź


tel.: +48 (42) 679-00-00, 677-84-30/31
fax.: +48 (42) 678-87-61, 677-84-43

email: kancelaria@zwik.lodz.pl
www: www.zwik.lodz.pl

REGON: 472836141 
NIP 725-18-01-126 
KRS 0000045146

Rozpatrzenie reklamacji

Reklamacje rozpatrywane są na podstawie:

  • uzyskanych informacji/opinii komórek organizacyjnych i/lub dostarczonych dokumentów,
  • warunków zawartych umów,
  • analiz zgromadzonych danych,
  • uregulowań wewnętrznych i zewnętrznych.

Rozpatrujący reklamację ocenia jej zasadność oraz przygotowuje w formie pisemnej propozycję dalszych działań związanych z obsługą reklamacji i odpowiedzi dla Klienta.

Wynik rozpatrzenia reklamacji i odpowiedź dla klienta są przeglądane i zatwierdzane przez:

  • Prezesa Zarządu – skargi,
  • Członka Zarządu – roszczenia odszkodowawcze,
  • Członka Zarządu – reklamacje dotyczące wskazań wodomierzy i fakturowania opłat,
  • Dyrektora ds. Produkcji i Głównego Specjalistę ds. Eksploatacji - zastrzeżenia dotyczące efektów działalności środowiskowej,
  • Prezesa Zarządu – zastrzeżenia dotyczące jakości wody.

W przypadku słuszności zgłoszonych reklamacji, rozpatrujący reklamacje podejmuje działania, które mogą sprowadzać się do:

  • udzielenia bonifikaty,
  • wystawienia faktury korygującej,
  • załatwienia wszelkich formalności związanych z wypłatą odszkodowań.

Sposób rozpatrzenia reklamacji znajduje odzwierciedlenie w rejestrze, prowadzonym przez rozpatrującego reklamację.

Powiadom znajomego