Rejestracja zgłoszenia przez Biuro Obsługi Klienta

  • Po zakończonej rozmowie telefonicznej lub osobistej z klientem, jeżeli nie pozostaje w ZWiK pisemne zgłoszenie, pracownik Biura Obsługi Klienta rejestruje sprawę w „Wykazie udzielonych informacji” prowadzonym przez poszczególnych pracowników w układzie miesiąca.
  • Zgłoszenia pozostawione na piśmie (osobiście, na e-mail, poprzez e-BOK), pracownik rejestruje w komputerze w „Rejestrze spraw”.

Rejestracja w Kancelarii i Sekretariacie

Zgłoszenia pisemne dostarczone osobiście przez klientów i za pośrednictwem poczty tradycyjnej i elektronicznej oraz faksem są rejestrowane w komputerze, ponadto:

  • Sekretariat - prowadzi oddzielny rejestr spraw związanych z postępowaniami komorniczymi i sądowymi.

Kancelaria i Sekretariat nie rejestruje zgłoszeń telefonicznych. Sprawy, które nie wymagają zajęcia stanowiska przez ZWiK są rejestrowane bez nadawania terminu odpowiedzi.