Rejestracja zgłoszenia przez Biuro Obsługi Klienta

  • Po zakończonej rozmowie telefonicznej z klientem, pracownik Biura Obsługi Klienta rejestruje zgłoszenie odbiorcy na oficjalnym formularzu lub w przypadku zapytania, udziela niezbędnych informacji.
  • Zgłoszenia pozostawione na piśmie (osobiście, na e-mail, poprzez e-BOK), pracownik rejestruje w komputerze w „Rejestrze spraw”.

Rejestracja w Kancelarii i Sekretariacie

Zgłoszenia pisemne dostarczone osobiście przez klientów i za pośrednictwem poczty tradycyjnej i elektronicznej oraz faksem i e- puap są rejestrowane w systemie komputerowym, ponadto:

  • Kancelaria - prowadzi oddzielny rejestr spraw związanych z postępowaniami komorniczymi i sądowymi.

Kancelaria i Sekretariat nie rejestrują zgłoszeń telefonicznych. Sprawy, które nie wymagają zajęcia stanowiska przez ZWiK, są rejestrowane bez nadawania terminu odpowiedzi.