Rejestracja zgłoszeń
Rejestracja zgłoszenia przez Biuro Obsługi Klienta
- Po zakończonej rozmowie telefonicznej z klientem, pracownik Biura Obsługi Klienta rejestruje zgłoszenie odbiorcy na oficjalnym formularzu lub w przypadku zapytania, udziela niezbędnych informacji.
- Zgłoszenia pozostawione na piśmie (osobiście, na e-mail, poprzez e-BOK), pracownik rejestruje w komputerze w „Rejestrze spraw”.
Rejestracja w Kancelarii i Sekretariacie
Zgłoszenia pisemne dostarczone osobiście przez klientów i za pośrednictwem poczty tradycyjnej i elektronicznej oraz faksem i e-puap są rejestrowane w systemie komputerowym, ponadto:
- Kancelaria - prowadzi oddzielny rejestr spraw związanych z postępowaniami komorniczymi i sądowymi.
Kancelaria i Sekretariat nie rejestrują zgłoszeń telefonicznych. Sprawy, które nie wymagają zajęcia stanowiska przez ZWiK, są rejestrowane bez nadawania terminu odpowiedzi.