Gromadzenie danych nt. przedmiotu reklamacji
Po zarejestrowaniu reklamacji Klienta, rozpatrujący reklamacje zapoznaje się z przedmiotem reklamacji i/lub ustala zakres danych niezbędnych do jej oceny. O ile to konieczne, występuje do kierowników komórek organizacyjnych w formie pisemnej, podając: zakres i przedmiot niezbędnych informacji/opinii, dokumentów oraz termin udzielenia odpowiedzi. Rozpatrzenie reklamacji dotyczących nieprawidłowości wskazań wodomierzy, odbywa się po uprzedniej kontroli przez Zespół Odczytów Działu Sprzedaży na terenie nieruchomości i w obecności właściciela lub jego przedstawiciela. Wynik kontroli jest potwierdzony w załączniku do karty rozpatrzenia zgłoszenia.
W przypadku zgłoszonych zastrzeżeń, dotyczących jakości wody, ustala się przyczynę i prawdopodobne miejsce występowania wody niezgodnej z wymaganiami oraz zleca się pobranie próbek wody z hydrantu, położonego najbliżej miejsca, w którym zgłoszono zastrzeżenia.