Przyjęcie i rejestrowanie reklamacji
Przyjmowanie skarg, reklamacji, zastrzeżeń, roszczeń odszkodowawczych z tytułu prowadzenia działalności przez ZWiK, odbywa się zgodnie obowiązującą procedurą. Zgłoszenia te przekazywane są do rozpatrującego reklamacje. Telefoniczne zgłoszenia zastrzeżeń dotyczących jakości wody przyjmowane są przez Centralną Dyspozytornię. Zgłoszenia te rejestrowane są w „dzienniku zgłoszeń” z datą zgłoszenia i opisem podstawowych zastrzeżeń. Telefoniczne zgłoszenia reklamacji przyjmowane są również w Dziale Sprzedaży. Podczas rozmowy pracownik Działu Sprzedaży wypełnia „kartę rozpatrzenia zgłoszenia”, a w przypadku ustalenia z klientem terminu kontroli na terenie nieruchomości wypełnia formularz stanowiący załącznik do ww. karty.
Ww. zgłoszenia, reklamacje, skargi oraz roszczenia, rejestrowane są odpowiednio w:
- rejestrze reklamacji Działu Sprzedaży i Windykacji,
- rejestrze skarg Działu Organizacyjnego – Biura Spółki,
- rejestrze roszczeń odszkodowawczych Działu Planowania i Gospodarowania Majątkiem,
- dzienniku zgłoszeń Centralnej Dyspozytorni.