W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Zakład Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o.

ul. Wierzbowa 52,
90-133 Łódź


tel.: +48 (42) 679-00-00, 677-84-30/31
fax.: +48 (42) 678-87-61, 677-84-43

email: kancelaria@zwik.lodz.pl
www: www.zwik.lodz.pl

REGON: 472836141 
NIP 725-18-01-126 
KRS 0000045146

Przyjęcie i rejestrowanie reklamacji

Przyjmowanie skarg, reklamacji, zastrzeżeń, roszczeń odszkodowawczych z tytułu prowadzenia działalności przez ZWiK, odbywa się zgodnie obowiązującą procedurą. Zgłoszenia te przekazywane są do rozpatrującego reklamacje. Telefoniczne zgłoszenia zastrzeżeń dotyczących jakości wody przyjmowane są przez Centralną Dyspozytornię. Zgłoszenia te rejestrowane są w „dzienniku zgłoszeń” z datą zgłoszenia i opisem podstawowych zastrzeżeń. Telefoniczne zgłoszenia reklamacji przyjmowane są również w Dziale Sprzedaży. Podczas rozmowy pracownik Działu Sprzedaży wypełnia „kartę rozpatrzenia zgłoszenia”, a w przypadku ustalenia z klientem terminu kontroli na terenie nieruchomości wypełnia formularz stanowiący załącznik do ww. karty.

Ww. zgłoszenia, reklamacje, skargi oraz roszczenia, rejestrowane są odpowiednio w:

  • rejestrze reklamacji Działu Sprzedaży i Windykacji,
  • rejestrze skarg Działu Organizacyjnego – Biura Spółki,
  • rejestrze roszczeń odszkodowawczych Działu Planowania i Gospodarowania Majątkiem,
  • dzienniku zgłoszeń Centralnej Dyspozytorni.

Powiadom znajomego