Rozpatrzenie reklamacji
Reklamacje rozpatrywane są na podstawie:
- uzyskanych informacji/opinii komórek organizacyjnych i/lub dostarczonych dokumentów,
- warunków zawartych umów,
- analiz zgromadzonych danych,
- uregulowań wewnętrznych i zewnętrznych.
Rozpatrujący reklamację ocenia jej zasadność oraz przygotowuje w formie pisemnej propozycję dalszych działań związanych z obsługą reklamacji i odpowiedzi dla Klienta.
Wynik rozpatrzenia reklamacji i odpowiedź dla klienta są przeglądane i zatwierdzane przez:
- Prezesa Zarządu – skargi,
- Członka Zarządu – roszczenia odszkodowawcze,
- Członka Zarządu – reklamacje dotyczące wskazań wodomierzy i fakturowania opłat,
- Dyrektora ds. Produkcji i Głównego Specjalistę ds. Eksploatacji - zastrzeżenia dotyczące efektów działalności środowiskowej,
- Prezesa Zarządu – zastrzeżenia dotyczące jakości wody.
W przypadku słuszności zgłoszonych reklamacji, rozpatrujący reklamacje podejmuje działania, które mogą sprowadzać się do:
- udzielenia bonifikaty,
- wystawienia faktury korygującej,
- załatwienia wszelkich formalności związanych z wypłatą odszkodowań.
Sposób rozpatrzenia reklamacji znajduje odzwierciedlenie w rejestrze, prowadzonym przez rozpatrującego reklamację.